Business Challenge 24. rész
– Rendszer emailek beállítása –
Üdvözöllek a Business Challenge 24. részében!
A mai részben tovább megyünk az email marketingben. Ha esetleg lemaradtál volna az eddigi, email marketingről szóló részekről, akkor érdemes előtte ezokat megnézni:
21. rész: marketing automatizálás alapjai
22. rész: email marketing alapjai
23. rész: marketing rendszer felépítése
Az email marketing lényege, hogy a különböző cselekvésekre más-más email kerüljön kiküldésre, ráadásul úgy, hogy ezeket előre megírod, beidőzíted és az email marketing szoftvered a Te aktív munkád nélkül kiküldi automatikusan az emaileket.
Nézzünk egy egyszerű példát. Ha valaki feliratkozik a csalitermékedre a landing oldaladon keresztül, akkor a feliratkozást követően a rendszer kiküld neki egy köszönő emailt.
Vagy ha vásárlásról van szó. Vásárlás után a rendszer kiküldi a díjbekérő, vagy végszámla linkjét. Ezeket mind egyszerűen be lehet állítani.
A rendszer emaileknek van egy másik típusa, méghozzá a fizetésemlékeztető emailek. Ezek a levelek azt a célt szolgálják, hogy a vásárlást követően, aki még nem fizette ki a megrendelt terméket/szolgáltatást, akkor bizonyos időközönként kapjon egy felszólító emailt, ami ugyan baráti hangvételként, de figyelmezteti a vásárlót, hogy amint van rá lehetősége, utalja át az összeget.
Ez az egyszerű stratégia az én kintlévőségeimet a 30%-ról 10%-ra csökkentette, tehát valóban egész jól működnek ezek a típusú emailek.
Ez ugyan nem a rendszer emailekkel kapcsolatos, de a videóban is megemlítem, hogy egy nagyon szép gesztus az, hogy ha minden vásárlót felhívsz vásárlást követően. Ez nagyon építi a bizalmat az ügyfél és közted, így ha későbbiekben elindítasz egy kampányt, akkor ezek az emberek elsők között fognak jelentkezni.
Másik nagyon fontos dolog, hogy az emaileknél mérd az email megnyitásokat, illetve az emailekben lévő linkekre való kattintásokat. Ez azért fontos, mert akkor ezáltal látod, hogy kik az aktívak, illetve kevésé aktívak az adatbázisodban.
Érdemes olyan emaileket elkészítened, ami viszonylag rövid és amiben van egy CTA (Call To Action) gomb. Ha az ügyfeleid rászoknak arra, hogy ha kapnak tőled egy emailt, akkor abban mindig van gomb. Így ha kiküldesz egy kampány emailt, akkor gondolkodás nélkül fognak ott is kattintani.
Ha végignézted a videót, akkor most töltsd ki a munkafüzet mai részét.
Ha még nincs meg a munkafüzeted, akkor egy kicsit lejjebb görgetve tudod kérni PDF formátumban.
Ha kérhetlek, akkor kérlek oszd meg a facebook oldaladon ezt a mai részt, mármint ha tetszett. Szerintem igen sok érdekes dolog elhangzik a videóban és sok ismerősödnek lehet hasznos. Ehhez csak kattints az oldal alján lévő kék gombra.
Még egy fontos dolog: ha Pesten laksz, akkor gyere le az UP center közösségi irodába és próbáld ki ingyen egy teljes napig . Ehhez csak mondd be megérkezéskor a Business Challenge jelszót és már helyet is foglalhatsz és egész nap dolgozhatsz!
Itt megtalálsz mindent az UP centerről: http://upcenter.hu

A Business Challenge-hez jár egy online munkafüzet és 20 vállalkozási ötlet, amit emailben fogok elküldeni!
A Te példányod hova küldhetem?