Business Challenge 18. rész
– Csalitermék készítése –

Üdvözöllek a Business Challenge 18. részében!

Biztosan gondolkoztál már az elmúlt napokban azon, hogy mi lehetne a csaliterméked. Tudod, ez az a termék, amiért az szívesen megadják a keresztnevüket és email címüket. Ha ezt jól eltalálod és tényleg vágyni fog rá a célközönséged, akkor nagyon-nagyon jó listát fogsz tudni építeni, ami viszont a későbbi kampányaid sikereit fogja garantálni. Szóval nagyon fontos, hogy jó csalitermékkel indulj el.

A videóban is elmondom, hogy a marketingben a VAGY helyett ÉS-ben gondolkozz, tehát ha választanod kellene A és B csalitermék között, akkor ne válassz, hanem csináld meg mindkettőt, persze egymás után, mivel itt is érdemes a fejlesztési szintek szerint építkezned, mint ahogy a 6. részben beszélünk róla.

A másik fontos megközelítés, miszerint a csalitermékeknek két főbb típusa van: a minimál, illetve a maximál.

A minimál előnyei, hogy rövid, tömör, izgalmas témát mutat be, csak egy apró dologra fókuszál, gyorsan elkészíthető és gyorsan feldolgozható
Hátrányai, hogy a rövidségéből fakadóan nem épít az érdeklődőben túl nagy bizalmat, ezért egy rövidke kis anyag kevés ahhoz, hogy aztán el tudj neki adni egy több tízezres ajánlatot.

A maximál típus előnyei: a nagy mennyiség és a nagy adott érték miatt rengeteg ember fogja kérni, ezért igen szépen felduzzasztható vele az adatbázisod.
Hátránya, hogy nagy lesz a lemorzsolódás. A nagy mennyiségű anyagot nagyon sok idő elkészíteni és ugyanakkor feldolgozni is, ezért a feliratkozóid csak néhány százaléka fogja megnézni az összes anyagot.

Egy javaslat: próbáld meg fentről lefelé megtervezni a csaliterméked. Ha megvan a fő terméked, akkor abból vegyél ki egy kisebb részt, ami legyen az első fizető ajánlatod, azaz a belépő terméked. Ezt tovább bontva, vegyél ki egy még kisebb részt és legyen ez a csaliterméked. Így tökéletesen meg lesz az integritás és ezzel szépen fel fogod tudni húzni egy „fonalra” a termékeid, tehát meg lesz a logikai felépítése a termékeidnek.

A csalitermék formátuma lehet PDF, videó, MP3 hanganyag, kinyomtatott dokumentum, füzet, vagy könyv, hozzáférés egy zárt csoporthoz.

Csalitermék esetében arra kell figyelni, hogy ne kerüljön Neked pénzbe és időbe. Gondolkodj mindig úgy, hogy ha egy nap 1000 ember kérné a csaliterméked, akkor ki tudod e szolgálni.

Az, hogy letöltenek egy PDF-et, vagy megnéznek egy online videót, az neked nem kerül plusz munkába, időbe, pénzbe.

Ha viszont egy prospektus a csali ajánlatod, amit házhoz is szállíttatsz, akkor ez időben, munkában és pénzben is rengeteg erőforrás idényes, ezért ezt nem javaslom.

Itt van néhány csalitermék ötlet, amik közül biztosan fogsz olyat találni, amit el tudsz készíteni:

  • videó, vagy videó sorozat
  • esettanulmány
  • sikertörténet
  • elmetérkép
  • folyamatábra
  • interjú
  • termékbemutató
  • használati utasítás
  • termékösszehasonlítás
  • csekklista
  • leírás
  • tipp-sorozat
  • kupon, kuponfüzet
  • nyereményjáték
  • facebook zárt csoport, ingyenes klubtagság
  • toplista
  • teszt, kvíz
  • kalkulátor
  • munkafüzet
  • műhelytitkok
  • sablon, template
  • előadás, vagy az előadás felvétele
  • webinár
  • katalógus, online katalógus
  • útmutató vevőknek
  • ebook
  • hangoskönyv
  • prezentáció
  • skype konzultáció

A legfontosabb, hogy legalább egy minimál csaliterméket hozz össze 2-3 napon belül, amivel el fogsz tudni indulni.

Ha végignézted a videót, akkor most töltsd ki a munkafüzet mai részét.

Ha még nincs meg a munkafüzeted, akkor egy kicsit lejjebb görgetve tudod kérni PDF formátumban.

Ha kérhetlek, akkor kérlek oszd meg a facebook oldaladon ezt a mai részt, mármint ha tetszett. Szerintem igen sok érdekes dolog elhangzik a videóban és sok ismerősödnek lehet hasznos. Ehhez csak kattints az oldal alján lévő kék gombra.

Még egy fontos dolog: ha Pesten laksz, akkor gyere le az UP center közösségi irodába és próbáld ki ingyen egy teljes napig . Ehhez csak mondd be megérkezéskor a Business Challenge jelszót és már helyet is foglalhatsz és egész nap dolgozhatsz!
Itt megtalálsz mindent az UP centerről: http://upcenter.hu

Business Challenge

Business Challenge

A Business Challenge-hez jár egy online munkafüzet és 20 vállalkozási ötlet, amit emailben fogok elküldeni!
A Te példányod hova küldhetem?