Business Challenge 35. rész
– Rólunk és Kapcsolat oldal –
Üdvözöllek a Business Challenge 35. részében!
A honlapod menüpontjai között két menüpontnak feltétlenül szerepelnie kell. Az egyik a Rólunk, a másik pedig a Kapcsolat menüpont. De vajon miért is ennyire fontos ez a két oldal?
Rólunk/Rólam oldal
A válasz egyszerű: az emberek nem cégtől vásárolnak, hanem embertől. Persze egy multi méretű webshopnál ez nem annyira fontos, viszont ha még kicsit vagy, akkor biztosan érdekelni fogják az embereket, hogy vajon kitől fognak vásárolni, kinek fogják odaadni a pénzüket.
Ha felmerül az emberben a gondolat, hogy „Hmm, de megnézném, hogy ki van a vállalkozás mögött”, akkor nagyon jó pont a látogatónak, hogy ha van egy Rólunk menüpont, ahol utánad tud nézni.
A Rólunk menüpontnak célja, hogy a látogató megtudja, hogy ki van a vállalkozás mögött. Itt be tudsz mutatkozni, meg tudod mutatni, hogy miért vagy hiteles abban a témában, amiről a honlapod szól, illetve nyugodtan elmesélhetsz néhány személyesebb infót magadról.
Ha emberközelivé tudod magad tenni, tehát be tudod mutatni, hogy Te is ugyanolyan ember vagy, mint a látogató, akkor máris szimpátiát fogsz tudni kiváltani az illetőből.
Nekem azok a bemutatkozások tetszenek a leginkább, amik őszintén leírja a vállalkozó, hogy honnan kezdte, most hol tart és mik a hosszú távú céljai, elmagyarázza, hogy miben fog tudni nekem segíteni, illetve hitelességképpen be tudja mutatni az eddigi eredményeit.
Nyilván ezek vállalkozásoktól, témaköröktől függően más és más lehet, viszont egy nagyon jó pont lehet, ha ezzel szimpáiát tudsz kiváltani a lágotatódból.
Kapcsolat oldal
A másik fontos menüpont a Kapcsolat oldal. Ez azért fontos, hogy ha a látogatónak, vagy a leendő vásárlódnak bárminemű kérdése van, akkor fel tudja Veled venni a kapcsolatot, fel tudja tenni a kérdését.
Ha nincs a honlapodon semmiféle kapcsolatfelvételi lehetőség, akkor az egy igen nagyfokú bizalmatlanságot fog kialakítani a látogatóban.
Én sem vennék soha olyan cégtől, akiről nem tudok semmit és nem is tudom, hogy egy esetleges probléma, vagy kérdés esetén nem fordulhatok senkihez.
Egy kapcsolati adatok nélküli cég nálam nem valós cég, de ezzel gondolom nem csak én vagyok egyedül.
A Kapcsolat oldalon az email címet, telefonszámot (vezetékes előny), illetve fizikai bolt esetében címet lehet feltüntetni, ebben az esetben egy google térképet is betehetsz, hogy könnyebben megtalálják az üzletedet.
Az email cím mellé érdemes egy közvetlen kapcsolatfelvételi formot betenni, amit csak egyszerűen ki tud tölteni a látogató ott a honlapodon és egyből fel tudja tenni kérdését.
Email cím fontossága
Az email címnél fontos, hogy SOHA NE HASZNÁLJ gmail-es, freemail-es, citromail-es és hasonló email címet, mivel ez nagyban rontja a megítélésed.
Lehet, hogy ez Neked kényelmges, hogy csak egy email fiókot kell nézned, viszont az ügyfél részéről ez azt az érzést fogja kiváltani, hogy még egy saját céges email címet sem tudtál venni pár ezer forintért. Szóval ez a kókler kategória, ha gmail-es email címet adsz meg.
Gondolom rendelkezel saját tárhellyel, akkor ezzel meg van oldva a saját email cím kérdése is.
Ha végignézted a videót, akkor most töltsd ki a munkafüzet mai részét.
Ha még nincs meg a munkafüzeted, akkor egy kicsit lejjebb görgetve tudod kérni PDF formátumban.
Ha kérhetlek, akkor kérlek oszd meg a facebook oldaladon ezt a mai részt, mármint ha tetszett. Szerintem igen sok érdekes dolog elhangzik a videóban és sok ismerősödnek lehet hasznos. Ehhez csak kattints az oldal alján lévő kék gombra.
Még egy fontos dolog: ha Pesten laksz, akkor gyere le az UP center közösségi irodába és próbáld ki ingyen egy teljes napig . Ehhez csak mondd be megérkezéskor a Business Challenge jelszót és már helyet is foglalhatsz és egész nap dolgozhatsz!
Itt megtalálsz mindent az UP centerről: http://upcenter.hu
Mit szólnál, ha nem lenne még itt vége, hanem tovább mennénk? Nézd meg a kurzusaimat, amikkel még több tudást fogsz tudni megszerezni.

A Business Challenge-hez jár egy online munkafüzet és 20 vállalkozási ötlet, amit emailben fogok elküldeni!
A Te példányod hova küldhetem?