Business Challenge 40. rész
– Ügyfél elégedettség mérő rendszer –
Üdvözöllek a Business Challenge 40. részében!
Minden szolgáltatás, vagy termék eladást követően meg kell tudni az ügyféltől, hogy elégedett volt-e, vagy sem.
Ha az ügyfél elmondja, hogy talált hibát, vagy nem maximálisan elégedett a szolgáltatásunkkal, akkor ezzel kapcsolatban tudunk tenni.
Az egész ügyfél elégedettségi felmérési rendszernek két célja van:
1) Megtudni az esetleges hibákat, vagy gyenge pontokat, amiket kijavítva ki tudunk alakítani egy olyan szolgáltatást, ami tökéletesenek mondható.
2) Az elégedett ügyfelektől be tudunk kérni ajánlást, tehát ezeket a Facebookon, vagy a honlapunkon megjelenítve a későbbiekben új ügyfeleket fogunk tudni szerezni. Ez az egyik legjobb bizalomépítő módszer.
Ha végignézted a videót, akkor most töltsd ki a munkafüzet mai részét.
Ha még nincs meg a munkafüzeted, akkor egy kicsit lejjebb görgetve tudod kérni PDF formátumban.
Ha kérhetlek, akkor kérlek oszd meg a facebook oldaladon ezt a mai részt, mármint ha tetszett. Szerintem igen sok érdekes dolog elhangzik a videóban és sok ismerősödnek lehet hasznos. Ehhez csak kattints az oldal alján lévő kék gombra.
Még egy fontos dolog: ha Pesten laksz, akkor gyere le az UP center közösségi irodába és próbáld ki ingyen egy teljes napig . Ehhez csak mondd be megérkezéskor a Business Challenge jelszót és már helyet is foglalhatsz és egész nap dolgozhatsz!
Itt megtalálsz mindent az UP centerről: http://upcenter.hu

A Business Challenge-hez jár egy online munkafüzet és 20 vállalkozási ötlet, amit emailben fogok elküldeni!
A Te példányod hova küldhetem?