Business Challenge 12. rész
– Marketing stratégia tervezés –

Üdvözöllek a Business Challenge 12. részében!

Te mit csinálnál, ha egy ismeretlen környéken autóznál térkép nélkül és hirtelen elszálla a GPS-ed? Mit tennél? Merre indulnál?
Ugye, hogy nagyon meg lennél lőve?  Akkor miért van az, hogy a legtöbb kezdő vállalkozó nem rendelkezik semmiféle marketing stratégiával?

A marketing stratégia lenne a GPS, ami a lehető legrövidedd úton vezetne el a célodig.

Mivel maga a videó az egyik leghosszabb, ezért a mai szöveges rész nem lesz 1km hosszú. Max csak fél 😀

7 területre kell fókuszálni:

  1. Hogyan szerzel feliratkozókat?
  2. Hogyan konvertálod át a feliratkozókat vevőkké?
  3. Hogyan szerzel Affiliate partnereket és mit tudsz nekik felajánlani?
  4. Arculat (kirakat, bolt berendezés), Brand, személyes márka
  5. Kampányok időrendi és tematikus megtervezése
  6. Rendszerszintű backend értékesítés
  7. Továbbajánlás meglévő ügyfeleknek (automatizált program)

Ha ezekre megvannak a pontos tervek, akkor ezzel már nyert ügyed van. Egy ilyen térképpel a kezedben egy igazán erős startot fog tudni venni a céged! Nézd végig tehát a mai videót!

Ha végignézted a videót, akkor most töltsd ki a munkafüzet mai részét.

Ha még nincs meg a munkafüzeted, akkor egy kicsit lejjebb görgetve tudod kérni PDF formátumban.

Ha kérhetlek, akkor kérlek oszd meg a facebook oldaladon ezt a mai részt, mármint ha tetszett. Szerintem igen sok érdekes dolog elhangzik a videóban és sok ismerősödnek lehet hasznos. Ehhez csak kattints az oldal alján lévő kék gombra.

Még egy fontos dolog: ha Pesten laksz, akkor gyere le az UP center közösségi irodába és próbáld ki ingyen egy teljes napig . Ehhez csak mondd be megérkezéskor a Business Challenge jelszót és már helyet is foglalhatsz és egész nap dolgozhatsz!
Itt megtalálsz mindent az UP centerről: http://upcenter.hu

Business Challenge

Business Challenge

A Business Challenge-hez jár egy online munkafüzet és 20 vállalkozási ötlet, amit emailben fogok elküldeni!
A Te példányod hova küldhetem?