Business Challenge 12. rész
– Marketing stratégia tervezés –
Üdvözöllek a Business Challenge 12. részében!
Te mit csinálnál, ha egy ismeretlen környéken autóznál térkép nélkül és hirtelen elszálla a GPS-ed? Mit tennél? Merre indulnál?
Ugye, hogy nagyon meg lennél lőve? Akkor miért van az, hogy a legtöbb kezdő vállalkozó nem rendelkezik semmiféle marketing stratégiával?
A marketing stratégia lenne a GPS, ami a lehető legrövidedd úton vezetne el a célodig.
Mivel maga a videó az egyik leghosszabb, ezért a mai szöveges rész nem lesz 1km hosszú. Max csak fél 😀
7 területre kell fókuszálni:
- Hogyan szerzel feliratkozókat?
- Hogyan konvertálod át a feliratkozókat vevőkké?
- Hogyan szerzel Affiliate partnereket és mit tudsz nekik felajánlani?
- Arculat (kirakat, bolt berendezés), Brand, személyes márka
- Kampányok időrendi és tematikus megtervezése
- Rendszerszintű backend értékesítés
- Továbbajánlás meglévő ügyfeleknek (automatizált program)
Ha ezekre megvannak a pontos tervek, akkor ezzel már nyert ügyed van. Egy ilyen térképpel a kezedben egy igazán erős startot fog tudni venni a céged! Nézd végig tehát a mai videót!
Ha végignézted a videót, akkor most töltsd ki a munkafüzet mai részét.
Ha még nincs meg a munkafüzeted, akkor egy kicsit lejjebb görgetve tudod kérni PDF formátumban.
Ha kérhetlek, akkor kérlek oszd meg a facebook oldaladon ezt a mai részt, mármint ha tetszett. Szerintem igen sok érdekes dolog elhangzik a videóban és sok ismerősödnek lehet hasznos. Ehhez csak kattints az oldal alján lévő kék gombra.
Még egy fontos dolog: ha Pesten laksz, akkor gyere le az UP center közösségi irodába és próbáld ki ingyen egy teljes napig . Ehhez csak mondd be megérkezéskor a Business Challenge jelszót és már helyet is foglalhatsz és egész nap dolgozhatsz!
Itt megtalálsz mindent az UP centerről: http://upcenter.hu

A Business Challenge-hez jár egy online munkafüzet és 20 vállalkozási ötlet, amit emailben fogok elküldeni!
A Te példányod hova küldhetem?